Jak polerować reflektory we właściwy sposób?


Polerowanie reflektorów we właściwy sposób jest niezbędne do uzyskania najlepszego odbicia. Podczas polerowania reflektorów chcesz usunąć jak najwięcej starej warstwy ochronnego wosku, który był tam przez lata i odsłonić zupełnie nową, gładką warstwę wykończenia. Jeśli zrobisz to w niewłaściwy sposób, nie tylko będzie to źle wyglądać, ale także Twoje reflektory będą dużo trudniejsze do czyszczenia w przyszłości.

Ile razy zdarzyło Ci się przypadkowo rozetrzeć płyn do spryskiwaczy na światłach w nocy? Tak, te małe smugi to maskujący brud! Jak więc wypolerować reflektory, aby uzyskać idealne odbicie? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Jaki jest najlepszy sposób na wypolerowanie reflektorów?

Polerując swoje reflektory wykorzystując do tego odpowiedni środek chcesz usunąć jak najwięcej starej warstwy ochronnego wosku, który był tam od lat i odsłonić zupełnie nowe, gładkie wykończenie. Jeśli zrobisz to w niewłaściwy sposób, nie tylko będzie to źle wyglądać, ale również Twoje reflektory będą znacznie trudniejsze do czyszczenia w przyszłości.

Właściwy sposób polerowania reflektorów to użycie drobnoziarnistego papieru ściernego w padzie polerskim. To zdejmie warstwę wosku i odsłoni goły metal, który można następnie wypolerować za pomocą polerki samochodowej do lustrzanego wykończenia. Kilka rzeczy, o których należy pamiętać podczas polerowania reflektorów.

Jaka powinna być prawidłowa opcja czyszczenia reflektorów

Przed rozpoczęciem pracy Twoje reflektory powinny być suche. Jeśli polerujesz je, gdy są mokre, ryzykujesz rozprowadzenie wody w niewłaściwych miejscach, pozostawiając wszędzie smugi. – Do polerowania reflektorów używaj wyłącznie płynu do spryskiwaczy.

Do mycia samochodu używaj zwykłego płynu do naczyń, a do polerowania nigdy nie używaj wosku ani środka do usuwania lakieru.

Do polerowania reflektorów można używać drobnoziarnistego papieru ściernego, ale nigdy nie należy używać papieru o większej ziarnistości, niż mogą wytrzymać reflektory. Jeśli użyjesz zbyt dużej siły nacisku lub zbyt dużego nacisku na jedną część reflektora, ucierpi na tym reszta.